انگبین
انگبین
تولید کننده و عرضه عسل طبیعی کوهستان
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 14 اسفند 1397برچسب:عسل, قبل از خواب,فواید عسل,عسل طبیعی,انگبین ,بادام,اسکراب,لیمو و عسل, توسط رضا |

اسکراب عسل و بادام

سه قاشق چای‌خوری عسل را با یک قاشق چای‌خوری روغن زیتون و شش و نیم قاشق چای‌خوری بادام له شده ترکیب کنید. این اسکراب لایه بردار را به آرامی روی صورت‌تان بمالید و آن را با آب گرم بشویید.

همچنین انجمن مصرف‌کنندگان محصولات ارگانیک دستور ساخت شربت آبلیمو و عسل را برای درمان سرفه منتشر کردند که در فصل زمستان مفید خواهد بود: لیمو با قلیایی کردن سریع بدن به حفظ سلامتی کمک می‌کند و عسل نیز باکتری‌های موجود در گلو را از بین می‌برد. این دو ماده می‌توانند درمانی سریع برای سرفه باشند. نیم لیتر عسل خام را در یک ماهیتابه بریزید و آن را روی اجاق با حرارت بسیار کم بگذارید (عسل نباید به جوش بیاید، زیرا خواص درمانی آن از بین می‌رود.) یک لیمو را با مقداری آب به مدت ٢ تا ٣ دقیقه بجوشانید تا باکتری‌های موجود در سطح آن از بین برود. بگذارید لیمو خنک شود، سپس آن را قطعه قطعه کرده و در ماهیتابه عسل بریزید. اجازه دهید این ترکیب روی حرارت کم به مدت یک ساعت بپزد. سپس آن را صاف کنید و لیمو و دانه‌های آن را بیرون بیاورید. بگذارید این مخلوط خنک شود، آن را در یک شیشه درپوش‌دار بریزید و در یخچال نگهدارید. این شربت تا دو ماه در یخچال قابل نگهداری است. برای درمان سرفه در کودکانی که حدود ۱۱ کیلوگرم وزن دارند، نصف قاشق چای‌خوری،‌ و کودکانی که حدود ۲۳ کیلوگرم وزن دارند، یک قاشق چای‌خوری از این شربت را ۴ بار در روز بدهید.

بزرگ‌سالان می‌توانند یک قاشق غذاخوری از این شربت را مصرف کنند.
منبع



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.